För alla versioner av epicraft Faktura Standard och Professional
Informationen är för dig som har månadsprenumeration på epicraft Faktura Standard eller Professional och har betalproblem med PayPal.
Har du mottagit e-post från PayPal och oss att du inte har tillräckliga medel på ditt PayPal-konto eller kopplade kreditkort.
Klicka på den rubrik nedan som stämmer överens med hur du betalar från PayPal.
Logga in på ditt PayPal-konto
Kontrollera att beloppet du ska betala finns på ditt PayPal-saldo.
Finns beloppet tillgängligt klickar du på knappen nedan där du ber oss debitera ditt PayPal-konto.
Finns inte beloppet på ditt PayPal-saldo överför du det till dit.
Klicka på knappen för att meddela oss att du har överfört beloppet till ditt PayPal-saldo.
Efter vi fått ditt meddelande debiterar vi ditt PayPal-konto och prenumerationen på epicraft Faktura aktiveras igen.
Klicka på länken Bankkonton och kort
Här visas de betalkort och bankkonton du lagt in hos PayPal.
Om betalkortet gått ut och du har ett ersättningskort med samma nummer klickar du på kortet och sedan på Redigera. Ändra Utgångsdatum och CVV-koden och klicka på Spara.
Hoppa till steg 7 om du uppdaterade ditt kort, annars gå vidare till nästa steg.
Har du ett nytt betalkort, klicka på Koppla ett kort för att använda det istället.
Ange kortuppgifterna och klicka på Spara.
Oavsett om du uppdaterat ditt betalkort eller kopplat ett nytt behöver du godkänna att det kan användas för att debitera månadsavgiften på för din prenumeration.
Klicka därför på "kugghjulet" längst upp till höger.
Klicka på Betalningar.
Klicka på Hantera förgodkända betalningar.
Klicka på Ange tillgängliga betalningsalternativ.
Kryssa i ditt uppdaterade eller nya betalkort, sedan på Spara..
Klicka på knappen för att meddela oss att du har uppdaterat dina betaluppgifter.
Efter vi fått ditt meddelande debiterar vi ditt betalkort och prenumerationen på epicraft Faktura aktiveras igen.
© 2007-2024 A Perfect Day AB, Nimrodsgatan 8, 115 42 Stockholm | Integritetspolicy